مار در دفینه یابی

نماد مار نشانه آخر نیست ولی بدون شک ما را به نشانه آخر می رساند . فقط کمی تامل باید کرد تا مسیری که مار می خواهد نشان بدهد را بیابیم . این مسیر حتما با چشم قابل رویت است یعنی فاصله دور نیست .
یکی از علایمی که کارشناسان برآن اتفاق نظر ندارند همین نشانه مار است .
طول نماد مار اگر از عرف معمول ( درازای بیش از حد نسبت به قطر مار ) بیشتر باشد فقط نشانه چاه و یا ذاغه ای قدیمی است و نشانگر دفینه و گنج نیست .
نماد مار نشانگر وجود حفره ،تونل ،ذاغه و سوراخ و همچنین وجود خطر است .
به دو  صورت کلی دیده می شود : با زبان و بدون زبان
در هر دو صورت آن ، نماد مار نشانه آخر نیست ولی بدون شک ما را به نشانه آخر می رساند . فقط کمی تامل باید کرد تا مسیری که مار می خواهد نشان بدهد را بیابیم . این مسیر حتما با چشم قابل رویت است یعنی فاصله دور نیست .
اگر این نماد بدون زبان باشد باید در جهت نگاه مار ( باید مار دو چشم داشته باشد ) به دنبال تخته سنگ امگا ( به شکل یو  u  انگلیسی ) باشید که زبانه سنگ امگا ، جهت مقبره ای با تونل طولانی را به شما نشان میدهد در انتهای تونل که پیچ و خم هم ندارد اتاقی است که در قسمت طاقچه شرقی آن با ساروج پلمپ شده و بعد از شکستن ساروج به اتاق دفینه راهنمایی میشوید . معمولا در زمان شکستن پلمپ نشان مار بدون زبان، ریزش سنگ و شن همراه است مراقب باشید .
اگر نماد مار بدون سر بود و یا سر آن داخل جوغن بود و یا به دور خود حلقه زده و سر مار در وسط حلقه باشد، دفینه در زیر همان سنگ است و در بدشانس ترین حالت ، درب تونل یا مقبره در زیر همان سنگ است و آن سنگ درب ورود است .
اگر بدن مار به صورت منحنی ( شکل بالا ) بود و نشانه دیگری نداشت به سمت فرو رفتگی شکم مار حرکت کنید که معمولا به سمت غرب است . بنده با اندازه گیری طول مار و جوغن مخالف هستم زیرا دلایل نقض کردن آن را بسیار دیده ام ولی ضرر ندارد طول مار را اندازه گیری کنید و به متر تبدیل کنید و به سمت فرورفتگی شکم مار حرکت کنید . معمولا نماد مار نشانه های تکمیلی دارد بسیار دیده شده درکنار نماد مار ، جوغنی کوچک مسیر را مشخص میکند زیرا نماد مار نشانه آخر نیست در مسیر حرکت به دنبال سنگی متفاوت یا خاکی متفاوت از محل بگردید . یک فرو رفتگی سطحی ، یا تل خاکی دو متری بدون سنگ ثابت میبینید .نماد مار که زبان داشته باشد بسیار خطرناک است و به جز خطر ریزش سنگ در تونل ، احتمال سقوط بر روی تله های نیزه یا شمشیر هم وجود دارد .
نکته قابل تامل آنست که از محل نماد مار تا منطقه هدف ، با چشم غیر مسلح به خوبی قابل رویت است . پس دنبال ورودی ، در آنطرف تپه یا رود نباشید.
جمع اوری: سلطان سلاطین
🆔 @AsrareTamaddon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *