حلقه در دفینه یابی

تجربه چندین ساله ما نشان داده که حلقه نشانه قطعی بر دفینه نمی باشد. نوعی علامت خطر هست… حالا امکان داره این خطر در مسیر زاغها باشه مکانهای زندگی در زیر زمین باشه یا مسیر دفینه… عموما حلقه های تو در تو یا تک حلقه نشانه دفینه نبوده و به معنای تله است. در هنگام کار در آن منطقه مواظب باشید.
نظر دیگر : اگر در دیوار یا هر جای دیگری روی سنگی نقشی از حلقه ها یا خود حلقه باشد نشان این است که در این مکان بیشتر از یک عدد تله بزرگ وجود دارد. شکل حلقه تنها هم می تواند باشد، کنار چند نشانه دیگر نیز می تواند باشد. این را هم نباید فراموش کرد که تله اول خنثی شد احتمال این هست که تله های بعدی فعال شوند. اهمیت و گونه های حلقه را می توانید با توجه به اهمیت منطقه بیابید.
نظر دیگر : حلقه تنها گاها به معنی چاه می باشد.
نظر دیگر : حلقه و حلقه ها : تک حلقه، می تواند نشان این باشد که دفینه در اراضی صاف و ذر زیر خاک می باشد. به دلیل نشانه باید اراضی صاف را جستجو کنید. حلقه های حلقه های به هم پیوسته نیز نشان خطر می تواند باشد و توده های اطراف را تا ۱ کیلومتری می تواند نشان دهد. زیر خاک به تعداد حلقه ها اتاق یا مخزن می تواند باشد.حلقه های به هم پیوسته ممکن است نشانه این باشد که اتاق ها به همدیگر راه داشته باشند.
جمع اوری: سلطان سلاطین
🆔 @AsrareTamaddon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *