پارچ یا ظرف آب در دفینه یابی

نظر اول : اگر با دید دفینه یابینگاه شود، از آنجا که پارچ برای حمل آب بوده، اگر پارچ پر از آب باشد، باید تخمین بزنیم که آب از کدام قسمت سرریز خواهد شد جهت سرریز آب را باید با دقت بررسی کنیم.
نظر دوم : اگر در کنار آب یا تالاب ها بر روی سنگ ها نقش پارچ باشد، نشان این است که عموما در نزدیکی نقش پارچ ، و یا کنار آب، دفینه می باشد. اما این پول چندان زیاد نمی باشد.
نظر سوم : قطعا مژده دهنده این است که آب یا تالابی وجود دارد. اگر پارچ به صورت ایستاده باشد، در نزدیکی چاه آبی وجود دارد. نقش و نگار روی پارچ می تواند نقشه اطراف و یا نقشه رسیدن به هدف باشد. با دقت باید بررسی شود اگر دهان پارچ درپوش داشته باشد نشانه یک چاه آب دهان بسته می باشد پارچ دهان باز به معنای چاهی باز می باشد. قسمت گردن پارچ باید به خوبی بررسی شود، و باید بررسی کرد که در چاه، دفینه در کدام نقطه می باشد. اگر پارچ به خوبی و ظرافت نقش نشده باشد، زیبا نبوده و یا قسمت شکمش خیلی بیرون باشد، در این صورت به این معناست که تومولوس وجود دارد. مناطقی که شبیه تومولوس می باشند باید بررسی شوند. در تمامی این حالت ها، قسمت نوکش در نشان دادن جهت خیلی مهم می باشد. هر سانتی متر پارچ را 72 سانتی متر در نظر گرفته، باید کار و تفتیش را با این حالت ادامه داد. این یک مقیاس حتمی نمی باشد. اگر همانطور که گفته شد تومولوس وجود داشته باشد، قسمت نوک، سر نخ های مهمی در مورد ورودی به ما خواهد داد.
جمع اوری: استاد سلطان
🆔 @AsrareTamaddon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *