خوک در دفینه یابی

 یکی از مهم ترین و پراهمیت ترین نشانه خوک و بچه هایش می باشد. به علاوه از نظر دینی نیزڵ استفاده شده. خوک به عنوان زاینده (پستاندار) شناخته می شود. نماد برکت نیز می باشد. در روایات هست که خوک سفید نماد نقره نیز می باشد.
۱- اگر خوک با بچه هایش نقش شده باشد و بچه هایش در اطرافش به طور پراکنده باشند، در جهت نگاه خوک بزرگ ۳۰ قدم باید شمرد. عموما دفینه ارث و میراث می باشد. یا طلای رییس خانواده یا مدیر می باشد.
۲- خوک جلو باشد و بچه ها پشت سر هم ردیفی باشند باید در جهت نگاه همه بررسی ها را انجام داد.
۳- اگر یکی از بچه ها بر خلاف بچه های دیگر به عقب نگاه کند، دفینه در جهت خلاف دید خوک های دیگر بوده و به ازای هر خوک یک قدم یا ۱۰ قدم رفته، عموما زیر سنگ می تواند باشد. مثلا اگر چهار بچه باشد دفینه ۴ قدم و یا ۴۰ قدم جلوتر است. گاها این شکل نشان دهنده این است که دفینه ۳۰ متر پشت آن در زیر تخته سنگی می باشد.
۴- در زمان دولت روم، به معنی زندگی ابدی مخلوط شده و به صورت بالدار قابل مشاهده است.
۵- دفینه ی خوک سخت و در اعماق زیاد می باشد. از یک جهت به مرغ و جوجه هایش شباهت دارد.
۶- شکلی است که در مسیحیت استفاده می شده است. همچنین به عنوان زینت بر روی دیوار نیز نقش میشود. منطقه بررسی شود بهتر است.
نظر دیگر : جهت نگاهش خیلی مهم است. نشانه دوم جستجو می شود که می تواند بچه اش و یا عضوی از بدنش باشد. نشانه ممکن است کوچک باشد و در نظر نیاید. ۱ متر پایین تر را باید بررسی کرد. از اینجا یک گنج بزرگی در می آید. پول های طلا خیلی ارزشمند بوده و عکس خوک روی آنها می باشد.
نظر دیگر: در مقابل نشانه یک دره باید باشد. در جهت جنوب غرب نشانه جلو رفته و ۵ تا ۱۰ متری نزدیکی دره و در نقطه ی انشعاب آب باید بررسی را بیشتر کرد. اگر در این نزدیکی ها چشمه آبی باشد، در این نقطه ممکن است اولین نشانه را پیدا کنیم. این نکته هم مفید است که خوک ها حمام گل می کنند.
جمع اوری: توسط سلطان سلاطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *