چوپان و گوسفند در دفینه یابی

دوستان توجه کنید پازل درست و کامل چوپان با عصا و خورجین میباشد چون بدون این موردها مفهومیت چوپان مجهول ولی به صورت کلی اول تحلیل چوپان بعد به تفسیر نماد ذکر شده میپردازیم
نظر اول: چوپان پر محبت، مهر و دقت گر به مکانهایی که می رود، هشیار و با گله اش به خوبی رفتار و از آنها محافظت می کند. در پشتش خورجینش و در دستش عصایش ویا در انتهایه عصایش خورجین ولی به طور کامل از امانت یا گله اش محافظت می کند.
اگر از دید دفینه یابی و یا از پنجره مخفی کنندگان گنج و انسانهای قدیم نگاه کنیم چوپان دو خصیصه مهم دارد. یکی از اینها عصای چوپان است، و دیگری خورجین پشتش می باشد.
از این دو عنصر مادر خواهیم فهمید که خورجین چوپان به معنی دفینه، و عصایش جهت و مسافت را مشخص خواهد کرد. به همراه اینها، گاها شکل چوپانی است که گله اش را پیش می برد و خورجین دار یا بدون خورجین است و با عصای دستش یک یا چند گوسفند را حفاظت می کند. از این حالت، جهت نگاه چوپان و جهتی که عصایش دارد مهم است.
نظر دوم: نشانه مهمی می باشد. منطق این نشانه شبیه موضوع مرغ و جوجه هایش یا خوک و بچه هایش می باشد. چوپان فردی مادی است که به گله اش مهربانی می کند. چوپان را از طریق خورجین و عصایش می توان شناخت. به همین دلیل جهت عصایش خیلی مهم می باشد. خورجین نیز نشانه دفینه می باشد. زمانی که چوپان در حال استراحت است گله نیز باید استراحت کند هریک از گوسفندان، بنابه روایات نشانه یک مرده است. یعنی گله گوسفند نشان از یک مزار خانوادگی می باشد.
نزدیک به این نشانه باز هم سنگ هایی وجود دارد که مثل گوسفند خوابیده اند. اما این سنگ ها طبیعی نمی باشند. با ابزار الکترونیکی این سنگ ها باید به خوبی بررسی شوند. اگر نقش چوپان به شکل نشسته روی تخته سنگ باشد، نشان این است که شئ مخفی زیر نقش می باشد. ولی باید طرف پشت تخته سنگ نیز بررسی شود.
به دلیل اینکه چوپان بیشتر در بین مردم ارمنی رایج است، عصا را اندازه گرفته و ضربدر ۶۸ تا ۷۲ سانتی متر می شود و جستجو انجام می شود.
مثال چوپانی که عصایش ۸۰ سانتی متر می باشد، عصایش تقریبا به ۵ تا ۶ متر آن طرف تر را اشاره می کند. شکلی مربوط به اوایل مسیحیت نیز بیان می شود.
جمع اوری: سلطان سلاطین
🆔 @AsrareTamaddon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *