اتاقهای خالی در دفینه یابی

دوستان در نظر بگیرید گاها شما مکانهایی میبینید دارای اتاقکهای خالی…
در خیلی از این اتاقکها تمدن بشری بوده و مکان زیستگاهی انسان به حساب میاد که در این دوران بشر زیر زمین رو با توجه به موقعیت منطقه حفاری میکرد دیوارها سنگچین میشدند و تخته سنگهایی در روی سنگ چینها به عنوان سقف قرار میدادند . در این اتاقکها احتماله پیدا کردن کوزهای خالی هست که بشر از انها استفاده های روزمره داشته مثل جمع اوری اذوقه که احتمالا اگر داخل کوزه هارو هم برسی کنید نوعی پودر مانند خواهید دید که از فاسدی و تبدیل شدن اذوقه به خاکستر بوجد امده پس این اتاقکها مفهومیت جدا از دفینه دارند.
اما در مواقعی مشاهده شده که بعد از باز کردن درب پلمبی میرسیم به اتاقک کاملا خالی در این مواقع اصلا پس روی نکنید در نظر بگیرید اون کسی که اموالش رو دفن کرده تمام توان خودش روبه کار برده تا دست رسی به بار رو سخت کنه پس تمامی دیوارها . کف و سقف رو با دقت تمام برسی کنید حتما یک ورودی خواهد داشت و در اخر به متغیر بودن خاک در کف اتاقک توجه کنید که نصبت به خاک منطقه متغیر خواهد بود و حتما یک تونلی پیدا خواهید کرد که شمارو به مکان اصلی هدایت میکند.
نوشته شده از تجربیات استاد ارجمند جناب سلطان سلاطین

2 c دیدگاه

  • babras

    من یک اتاق خالی پیدا کردم ک ک رو بلندی کوه ک ارتفاع ان از زمین تا اتاق حدود یک‌کیلومتر می باشد و سقف اتاق با کف زمین پنجاه سانت می باشد و طول و عرض آن حدودن پنج در چهار متری می باشد و سقف اتاق مشخص هست ک سنگ نیست و سنگ ریزه هایی ک نور به آنها ک میخوره میدرخشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *