ستاره در دفینه یابی

بعد از چندیل سال تحقیق و برسی و همچنین کارشناسیهای حضوری به این نتیجه رسیدیم که نظریه قطعی دادن به این نماد اشتباه هست چون هر دفعه با تفسیری جدید و ایینی متفاوت روبرو بودیم ولی درصد بیشتر این نماد رو براتون به صورت متنی رمز گشایی کرده و چند نظریه مهمتر رو برای شما عزیزان بازگو میکنیم…
نظر اول : ستاره چهار گوش به معنای خطر بوده، و ستاره ۶ گوش معنای تله ی بزرگ را می دهد، از طرفی برای نشان دادن جهت سیاره ها نیز ممکن است درست شده باشد. در جهت بلندترین گوشه اش باید حرکت کرد.
نظر دوم : ستاره یکی از قدیمی ترین نمادهای معنوی می باشد. ۵ – ۶ – ۷ و ۸ گوشه هایشان نیز موجود است. معنای هر کدام متفاوت می باشد، از همه قویتر ۸ گوش آنها می باشد. مثلا ۵ گوشه، نماد خاک، آتش، حیوان و آب می باشد، ۸ گوش زیبایی، اعتماد، حکومت، و قدرت را معنا می دهد و نماد قدرت و قوت می باشد. نماد خدا و فرشته ی محافظ نیز می باشد.
نظر دیگر : معانی نشانه های ستاره خیلی مختلف می باشد. مهم است که مربوط به کدام دوره می باشد. ستاره هم ۵ گوشش و هم ۷ گوشش هست، ولی گاها ۵ گوش ها به معنای ۷ گوش می باشند. ۵ + خورشید می شود ۶ و ۶ + ماه میشود ۷٫ به این صورت است که می توان ستاره ۵ گوش را به معنای ستاره ۷ گوش نیز در نظر گرفت. همانطور که اشاره شد این مهم است که ستاره مربوط به کدام دوره بوده و به کدام مدنیت مربوط می باشد.
جمع اوری: سلطان سلاطین
🆔 @AsrareTamaddon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *