چشم در دفینه یابی

چشم به معنای دیدن می باشد. باید به طرف مقابل نگاه کرد و در زمین اشیایی که متفاوت است را بررسی کنید. اگر درون غار باشد به معنای خطر هم می تواند باشد.
نظر دیگر : در کنار نشانه چشم نشانه های دیگری هم کشیده می شود که مهم هستند. اگر مار باشد نماد جاودانگی و زندگی ابدی است. یعنی ممکنه در اطرافش تومولوس وجود داشته باشد. در اطراف چشم ماهی یا حوض به دوران هلنستیک یونان اشاره دارد. اگر نقش خرچنگ و یا لاک پشت درون و یا در اطراف چشم باشد نشان از تونلی دارد که باید در آن خزیده شود.
نظر دیگر : از نماد چشمی که در روزگارمان از آن استفاده می کنیم استفاده اش به تاریخ های بسیار دوری بر می گردد. استفاده ی امروزی آن به شکل چشم نظر می باشد. در خیلی از تمدنها و دین ها جایگاه مهمی پیدا کرده بود. در افسانه مصر قدیم، مسیحیت، مسلمانی، به معنای دیده شدن و فهمیدن همه چیز توسط خدا نیز می باشد. ما باید در مورد چشم هایی که در سنگ های ثابت و یا در سنگ قبر وجود دارند بحث کنیم. به صورت دقیق باید اطرافش را جستجو کرد.
 ترسیم چشم در اشکال و چهره ها حائز اهمیت است. اگر مار وجود داشته باشد ، نماد جاودانگی است و در مفهوم وجود قبر است. احتمال دارد در اطراف ، تومولوس (تپه خاکی) باشد.وجود حوض و یا ماهی در کنار چشم یاد آور دوره هلنی روم( دوره ای از تاریخ یونان باستان ما بین مرگ پادشاه مقدونی اسکندر کبیر در سال ۳۲۳ قبل از میلاد و ظهور امپراطوری روم باستان) است. اگر علامتهای خرچنگ و یا لاک پشت در داخل یا اطراف چشم باشد به تونلی اشاره دارد که باید به صورت خزیده از آن عبور کنید…
مفهوم چشم به نظر می آید در حال تماشای نقطه ای است. به روبرو نظر داشته و باید در پی چیزی باشید که اصالت (اصل شکل) آن از بین رفته باشد. اگر در داخل غار باشد به معنای وجود خطر است.
نظریه دیگر: ترسیم جشم در اشکال و چهره ها حائز اهمیت است. اگر مار وجود داشته باشد ، نماد جاودانگی است و در مفهوم وجود قبر است. احتمال دارد در اطراف ، تومولوس (تپه خاکی) باشد. وجود حوض و یا ماهی در کنار چشم یاد آور دوره هلنی روم( دوره ای از تاریخ یونان باستان ما بین مرگ پادشاه مقدونی اسکندر کبیر در سال ۳۲۳ قبل از میلاد و ظهور امپراطوری روم باستان) است. اگر علامتهای خرچنگ و یا لاک پشت در داخل یا اطراف چشم باشد به تونلی اشاره دارد که باید به صورت خزیده از آن عبور کنید.
نظریه دیگر: امروزه می دانیم قدمت استفاده از علامت چشم مربوط به زمانهای دیرینه است. امروزه استفاده از چشم نظر(حرز) دلیلی بر این مدعاست. در ادیان و فرهنگهای مختلف ، چشم اهمیت زیادی داشته است. چشم در اساطیر مصر باستان ، مسیحیت ، اسلام ، فراماسونری (فراموشخانه) ….. بدان معناست که خدا هر چیزی را می بیند و می داند.باید به علامت چشم روی صخره ها و قبر ها دقت داشته و اطراف آنرا کاملا بررسی کنید.
جمع اوری: سلطان سلاطین
🆔 @AsrareTamaddon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *